Válasszon nyelvet

#hashtagek

#arahse
124 poszt
#airsoft
115 poszt
#szu_airsoft
111 poszt
#arahseairsoft
103 poszt
#csypanther
88 poszt
#BLSAirsoft
86 poszt
  Bejelentkezés

Naptár napválasztó

New Haven Postapocalyptic LARP

0 / 100 | 2022-08-11 10:00:00 - 2022-08-14 15:00:00 |

Szeretnénk felhívni minden érdeklődő, és jelentkező figyelmét arra, hogy a New Haven játékunk ELSŐSORBAN LARP, és csak MÁSODLAGOSAN AIRSOFT!!!

 

A SZERVEZŐK A SZABÁLYZAT VÁLTOZÁSÁNAK JOGÁT FENNTARTJÁK, A 1.NAP ELIGAZÍTÁSÁN MINDENT FOGUNK ISMERTETNI.

Játék neve: New Haven

 

Játék helye: Szentkirályszabadja Szellemváros

 

Játék időpontja: 2022. 08.11-12-13-14

Augusztus 11: 0.nap táborépítés, előregisztráció, illetve este sütögetés

 

Augusztus 12: Reggel 8:00-10:00 regisztráció, 10:00-10:30 eligazítás. 10:30-11:00-ig felállás, 11:00 játék kezdete.

 

Augusztus 13: 2. játéknap

 

Augusztus 14: 3. játéknap 15:00-ig játék, utána tábor/sátorbontás és távozás

 

Játék jellege: LARP

 

Játék ára: 20000 t
Két napijegy: 15000 t 

Napijegy: 8000 t

 

Ebben benne van: 

 

-Terület bérlése 

-Víz szolgáltatása a játék teljes ideje alatt

-Biztonsági őrök által felügyelt parkoló, és játéktér

-Kellékek, és pyrotechnika tárháza

-Korrekt, tiszta mellékhelyiség

-Elektronikai eszközök töltése (Saját felelősségre!!!)

-Egyéb szervezői költségek.

 

Amire a játék során számítani lehet:

-Posztapokaliptikus atmoszféra

-Hattértöténetben dús, küldetésekkel és megszerezhető tárgyakkal gazdag játéktér

-Kihívásokkal teli három nap

-Rugalmas, önmagától működő gazdaság

-Egyéni, játékosok által alapított frakciók

-Egy kötetlen játékélmény, melyet ti, a játékosok alkottok meg




Szervezői elérhetőség:

Solidus Vindicta Airsoft facebook oldala/csoportja

Oldal:
-Facebook: https://www.facebook.com/svairsoft
-Airsoft Nexus: https://www.airsoftnexus.com/kozosseg/oldalak/54-svairsoft

 

Csoport:
-Facebook: https://www.facebook.com/groups/447556160414540
-Airsoft Nexus:  https://www.airsoftnexus.com/kozosseg/csoportok/52-solidus-vindicta-airsoft

 

Regisztráció: 

 

MAK

 

ASN: Ez az esemény :)

 

Illetve a Facebook eseménynél az OTT LESZEK-gombbal.

 

!!!!Miután a jelentkezést leadtátok a rendezvényre, kérünk titeket, hogy a karakterrel, frakcióval és a játékhoz kapcsolódó adatokkal keressétek fel az alább linkelt csoportjainkban az ehhez kapcsolódó posztot/posztokat, melyek ki lesznek emelve!!!

 

Játékszabályzat:

MASZ-2015, szervezői kiegészítésekkel, melyeket az eligazítás során elmondunk.



DRESSCODE: A játék posztapokaliptikus, tehát mindenképp ehhez tartva magunkat nem szeretnénk látni teljes egyenruhákat. Civil ruházat megspékelve akár minimális páncélzattal, egyszerűbb sisakok (munkavédelmi, biciklis/motoros sisak) mehetnek. Táskák ajánlatosak, akár saját gázmaszk, vagy éppen respirator is jöhet! Régi szovjet, vagy éppen nyugati cuccokból fabrikált kiegészítő elemeket is szívesen látunk!

Illetve: Minden frakciónak lehet egyéni öltözete, vagy kiegészítője, melyet a csoportunkban a frakciókra készített poszt alatt leírhat!

 

MEDIC RENDSZER:

 

-Kétféle sebződést különböztetünk meg a játékunk alatt; az egyik a kézifegyverek/közelharci fegyverek által okozott, a másik a sugárfertőzés, melyet a térkép kijelölt pontjain, és a lényektől lesztek képesek elkapni.

 

-A legtöbb sebesülést a játéktér több pontján található orvosok, vagy megfelelő orvosi ellátmány használatával lehet kiküszöbölni. Kötszert biztosít a szervező brigád, saját kötszer használata nem preferált, a játék elején begyűjtjük letétbe.

-Kézifegyverek/Közelharci fegyverek általi sebzés: Találat esetén 10 perc kivérzési idő, ami alatt kötözhetitek magatokat, melyre kétszer lesz lehetőségetek. Harmadik alkalommal visszaállás a frakciód/nemzeted bázisán. A visszaállási idő egy óra. A már elszenvedett sebzést a doktor tudja leszedni rólad, az általa megbeszélt áron. 

A kötszer egyszer használható, amit a doktor leszedett rólad, az kikerül az eszköztáradból! 

 

-Sugárfertőzés: Sugárfertőzést kétféle módon lehet elszenvedni, az első, hogy sugárszennyezett zónába léptek gázmaszk használata nélkül/túl sok időt töltötök a veszélyesen sugárszennyezett zónában. A másik; lények általi sebződés, karmolás, harapás. Mindkét esetben súlyos sebesülésről van szó, öt percen belüli orvosi ellátásra szorul, kivéve ha a kelléktáratokban van antirad tabletta. Ha a lény megharap, megkarmol akkor az antirad tabletta nem hatásos, abban az esetben a Lények pont alatti szabály szerint lénnyé kell alakulni egy óráig, vagy kilövésig, ami után egyl óra sugármentesítés szükséges a frakciód/nemzeted bázisán. Kiegészítésként megemlítenénk még egy módot, avagy a radioaktív artifact-ok nem lezárt, erre a célra használatos hordozóval való cipelését, mely szintén azonnali sugárfertőzést jelent bárkire nézve.

 

HARCRENDSZER:

 

-Éjszakai harc: A lövésnél kötelőz torkolattűz imitációt alkalmazni, lámpa villantásával, tracer lövedékkel, beszerelt villogó leddel, stb.-vel. Az éjszakai harc éjszaka 2-től reggel 6-ig szünetel a zöld, avagy biztonságos Zónában (de nem off zone!!, csak harcot nem lehet kezdeményezni). Ettől függetlenül a sárga, és piros zónák 0-24 harci zónának minősülnek.

 

-Airsoft fegyver által: MASZ 2015 szabályzata szerint, a teljesen megszokott rendszer. 

 

-Közelharci fegyverek: A játékunk során nagy szerepet fognak játszani a kardok, és kések az általános lőszer árak miatt, így ez is külön szabályzattal rendelkezik. A többi játékunkkal ellentétben itt mehetnek a kicsit aktívabb, látványosabb “””megkenések”””, de FOKOZOTTAN FIGYELJÜNK ARRA, hogy csak akkorát adjunk, amekkorát mi is szívesen fogadnánk. Tartsuk magunkat a szerepjátékhoz, ne pedig egy életre - halálra vívott meccshez. Három vágott sebzés okozására van szükség az ellenfél hatástalanításához. Minden egyes bevitt vágáshoz külön-külön kötszer alkalmazása szükséges, ha nincs, akkor az adott végtagot nem használhatja a delikvens orvosi ellátás utánig.
Ha valakinek van saját kardja, pajzsa, nyugodtan hozza ki a játékra, amennyiben az könnyű műanyag, vagy gumi! FAKARDOT ÉS KEMÉNY ANYAGBÓL KÉSZÜLT REPLIKÁKAT NEM HASZNÁLHAT SENKI!!! A szervező brigád térítésmentesen, játékban használt fizetőeszközért cserébe a játék idejére biztosít gumiból készült kardokat, késeket.

 

FOGYÓESZKÖZÖK/ELLÁTMÁNY:

 

AZ ÁLTALUNK KIADOTT JÁTÉK TECHNIKAI ESZKÖZÖK RABOLHATÓAK, BELEÉRTVE A BÉRFEGYVEREKET, KARDOKAT, KÉSEKET, ORVOSI ELLÁTMÁNYT.



-Étel/Víz: Mindenkit fokozottan megkérünk, hogy hozzon magával legalább három napra elegendő vizet (ajánlott minimum napi 4 liter), és olyan ételt, ami eláll, mint például konzerv. A játék ideje alatt a szervezőgárda biztosít mindenkinek térítésmentesen vizet, számunkra legalább annyira fontos a testi épségetek, mint a szórakozásotok biztosítása. A játék alatt továbbá szintén térítésmentesen, a Bástyában működni fog a Kereskedelmi Koalíció nyugaton legismertebb éttermi brandje, a Die Madchen, ahol tudtok majd venni a helyiek által Guberálók Ebédje néven emlegetett Hot-Dogot, mely ott, helyszínen lesz elkészítve nektek melegen, illetve tudtok venni majd különböző italokat. (alkohol fogyasztása a játék alatt TILOS!!!)

 

-BB/Lőszer/Lőfegyverek: A regisztráció alatt mindenki kapni fog érkezési sorrendben egy bilétát egy számmal, melyet a leadott BB zacskóira, illetve fegyverére is rá ragasztunk. Mind a kettőt letétbe kell helyezni, a Bástya zárt, állandóan ŐRZÖTT falai mögé, hogy aztán a játék alatt meg tudja azt “vásárolni”. A ránk bízott holmiért, beleértve a fegyvereket természetesen maximális felelősséget vállalunk. Mind a BB-t, mind a fegyvert csak és kizárólag játékbeli fizetőeszközzel lehet kiváltani, amint egyszer megvette az egyén, nem rabolható.

 

-Orvosi ellátmány/Vegyvédelmi felszerelés: A Bástya piacán, vagy szükség esetén feláron orvosoknál vehető kötszer, és antirad tabletta. A piacon szintén térítésmentesen, játékon belüli valutáért lehet venni gázmaszkot, melyet átalakítottunk airsoftra alkalmassá. A gázmaszk szükséges eleme a sugárszennyezett zónába való biztonságos belépéshez, de a veszélyesen szennyezett zónában tett utazások után szűrő cserét igényel. Gázmaszkban a veszélyes zónában fél órát lehet eltölteni egy szűrővel!!!

Saját vegyvédelmi felszerelésben érkező játékosok megtarthatják a felszerelést, nem kell leadni, és automatikusan gázmaszk minősítést élvez a felszerelés!!!

Esőkabátot, poncsót nem fogadunk el vegyvédelmi felszerelésnek, elvégre maga a vegyvédelmi felszerelés sem követelmény a játékhoz.

 

-További használati eszközök: A játék alatt a szervezőgárda biztosít több használati eszközt, melyek általában a larp minőségét fogják emelni. Ilyenek lesznek például az iratkönyv, melyben benne lesznek a karaktered átlagos adatai, a kelléktárad információi (van-e fegyvered, stb.) és az elvégzett küldetéseid, szolgálataid, koalíciós állampolgárságod, már ha van. A játék során rengeteg olyan küldetés lesz, mely sem fegyvert, sem felszerelést nem igényel, de ugyanakkor szolgáltatva lesz a munka idejére kapa, ásó, lapát. Ezek az eszközök NEM HASZNÁLHATÓK SEMMI ESETBEN SEM FEGYVERKÉNT, A HASZNÁLATUK SAJÁT FELELŐSSÉGŰ!




-Artifactok: A játéktéren különböző helyeken találhatóak artifactok, melyeknek négy különböző szintje van. Az első a könnyen megszerezhető, nem radioaktív artifactok, a második a közepes szintű, radioaktív, de nem különösen értékes artifactok, a harmadik a a radioaktív, de értékes artifactok. A három szint sorban a következő zónákban található csak meg, zöld, sárga, piros. A radioaktív artifactokat csak és kizárólag az erre használatos, ólommal bélelt, légmentesen zárható hordozóban lehet cipelni, és tárolni. Az ilyesfajta hordozókat a szervező brigád térítésmentesen, játékban használatos fizetőeszközért biztosít mind bérlésre, mind a játék idejére használatra. Az artifactoknak különböző alakja, ára van. Az egyszerű, biztonságos zónában találhatóakról mindenki kapni fog egy képes leírást, azonban a közepes, és veszélyes zónában találhatókhoz artifact kézikönyv kell. Ezzel rendelkezni fog minden őslakos a játék elejétől, mindenki más pedig megveheti a Bástyában, vagy kereskedőknél.

A játékban találhatóak legendás artifactok, melyeket küldetésért cserébe kapott kincses térképek segítségével kell megkeresni. A legendás artifactoknak különleges képességei lesznek, melyeket akár a játéktér megváltoztatására is lehet használni.

 

LÉNYEK:

 

–”Zombik,,: Sugárszennyezés által kisütött agyú emberek porhüvelye, melyek ösztönlényként vándorolnak a puffer, és veszélyes zónákban. Az emlékeik foszlányokban megmaradnak, több beszámoló érkezett arról, hogy magukban beszélnek régen elhullott társaikhoz, családjaikhoz, vagy éppen tulajdon lányukhoz. Az agyuk olyan egyszerű státuszba esett vissza, hogy mindegyik egyed abnormálisan agresszív, szinte mindenre támadnak, ami mozog. Érdekes, és meg kell jegyezni, hogy egyszerű cselekvésekre képesek, többször vélték felfedezni a koalíció őrei, hogy azon egyedek, kinek a kezében lőfegyver volt, és gázmaszkot hordtak, reflex szerűen lőttek a mozgás legkisebb neszére is. A tüzük pontatlan, szórványos, és úgy számoltak be, hogy a fegyverben lévő tárat tudják csak elhasználni, újratölteni már nem képesek. Az átlag nép “Kisütötteknek” vagy “Zombiknak” becézik őket

 

–”Zombi,, szabályzat: Sugárfertőzés, és a lények harapása, karmolása által kapható el. A játékban van egy “fő” zombi, avagy a “Gyűjtögető”. A gyűjtögető egy táskát cipel a hátán, tele olyan gázmaszkkal, amit direkt erre a célra alakítottunk át. Ha elkap, akkor kötelességed lefeküdni a földre, egészen addig még oda nem megy, és ad neked egy gázmaszkot. A GÁZMASZKOT CSAK ÉS KIZÁRÓLAG AKKOR ADJA ODA, AMIKOR MÁR NINCS VESZÉLY A KÖZELBEN. A MASZKOT FELVENNI CSAK ÉS KIZÁRÓLAG FEDEZÉKBEN LEHET, ÉPÜLETBEN, AHOL NEM TUDNAK RÁD LŐNI.

Miután felvetted, képes leszel használni a lőfegyvered, de nem célzott lövésben, hanem csípőből. Ha nem gázmaszkos zombi vagy, akkor a lőfegyvered nem alkalmazhatod! A zombik alkalmazhatnak viszont különböző taktikákat, mint a rajtaütés, horda, vagy éppen a sprint. 

A lény fázis egy órán át tart, ha nem ölnek meg, addig kötelezően zombinak kell maradnod. Ez idő alatt számodra elfogadható szintig el kell játszanod a bemutatóban leírtakat. Görnyedt, vagy laza testtartás, preferáltan magába beszélés választott személyhez. A komolyabb szerepjátékosok sírhatnak, höröghetnek, nincs semmiféle megkötés! NÁLUNK SEMMI NEM KÍNOS, NYUGODTAN ADJ BELE MINDENT.

Találat, sebesülés itt félig larposan van megoldva, szeretnénk engedni a játékosainknak a fantázia használatát. A zombik nem halhatatlanok, végtag sebesülésnél ugyanúgy képtelenek használni a sebesült végtagok, elvégre nem halottak, hanem az agyuk sült ki. Ugyanúgy éreznek fájdalmat, noha kicsit többet bírnak az átlag embernék. A játékosra van tehát bízva az, hogy a JÓZAN ÉSZ KERETÉHEZ MÉRTEN adja meg a sebesülést, majd a halált.

A zombi halála után megvárja, ameddig elhaladnak mellette az emberek, majd felkel, bemegy fedezékbe, házba preferálhatóan zárt szobába, kicseréli a maszkot, elmegy a Bástyába, leadja a szervezőknek, majd fél óra sugárkezelési szünetet tart.

 

FRAKCIÓK:

 

A játékunk során nincsenek szervezők által létrehozott frakciók, csupán a Koalíció, mely egyfajta keretként szolgál, így nem is lehet hozzá csatlakozni. Mindenki létrehozhat frakciót, melyeket a lenti keretek között kell meghatároznia, a sablon kitöltésével.

A kitöltött sablont a facebook csoportban létrehozott ennek szentelt bejegyzés alá kommentbe kell beilleszteni, majd a nyitott szavazásba be kell illeszteni a frakció nevét. Ha az ötfős minimumot eléri a létszám, akkor a szervezők fel fogják veled venni a kapcsolatot a választható helyekkel, és a továbbiakkal kapcsolatban.

 

Frakció létrehozása sablon:

 

-Frakció neve:

-Frakció preferált nemzete:

-Frakció fajtája: (választható)

   -Militáns

   -Vallási

   -Érdekcsoport

   -Bandita klán

   -Civil hely (falu, kereskedelmi poszt, stb.)

   -Más, írd le a saját meghatározásod

-Frakció történet, célok

-Mit várhatnak a jelentkezők, röviden

 

A frakciókba való jelentkezés nem kötelező, de ajánlott, aki akar, természetesen lehet magányos farkas is.

 

KARAKTERKÉSZÍTÉS:

 

A karakter készítéssel kezdődik nálunk minden! Nem csak szlogenként mondom ezt, hanem ténylegesen. A karaktered elkészítésével, és a csoportunkban erre kijelöl poszt kommentjében való publikálásával regisztrálsz az eseményre. Alapvetően nem egy ördöngős rendszerről van szó, az alábbi sablon segít benne! 

 

A karaktered elkészítése előtt ki kell választanod a nemzetiségét, melyből a játékunk során három lesz. Mindegyik jár valami bónusszal, és meghatározó jellemvonással. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy az ott leírtak mindössze a keretrendszerét teszik ki a játéknak, nem kell kőbe vésve venni!

 

-Nemzetiségek:

 

-Settler/Telepes: Nyugatról érkezett/ fizetetten betelepített Koalíciós állampolgár. 20 százalékos kedvezménnyel vásárol a Bástyában, ahol az ideiglenes telepük is van. Alapvetően nem kedvelik az őslakosokat.

 

-Scavenger/Guberáló: A környező területekről összeverődött, alapvetően pártatlan, és megélhetési szempontból itt tartózkodó guberálók. Az önmaguk által Szeméttelepnek gúnyolt sátortáborukban élnek. A játék elején 5 gázmaszkot sorsolunk ki köztük!

 

-Native/Őskalok: A háború előtt is itt élő keleti, alapvetően szláv ajkú népek. Nagy előnyükre válik a hely, illetve az artifactok magas fokú ismerete. A játék elejétől fogva mindegyikük rendelkezik Artifact ismertető kézikönyvvel. Több, egymástól akár elszeparált településen élnek. Nem kedvelik a Koalíció állampolgárait, és a helyi helytartót, Pavel Morozovot, aka. A Kapitányt. Alapvetően az általuk alapított Novy Zavodban élnek.



Sablon:

 

-Karakter neve:

-Karakter életkora:

-Karakter nemzetisége:

-Karaktered 3 fő meghatározó jellemvonása:

-Története: (opcionális)

-Kép, ruházattal együtt (opcionális)



A TERÜLET/TÖRTÉNET

 

Mióta is van nyugalom? Áh, igen, két éve, mióta a lezárult a háború a Új-Szláv Birodalom, és a Kereskedelmi Koalíció között. Igazából…még ma is tartana talán, ha az előidézett kataklizma nem történik meg anno. Hogy mi is volt az? Jó hogy kérdezed, mert én sem tudom pontosan! Egy régi világ béli bunker robbant fel, vagy mi a fene, amiből kiszabadult minden boszorkányság, és besszenyezte a terület több mint felét, ezzel természetes határt képezve mind a Koalíciónak, mind a Birodalomnak.

Hogy érted, hogy ki robbantotta fel?! Ha az öreg Szását kérdezed, azt mondja, hogy a kapitalisták voltak, ha meg a Kapitányt, akkor váltig állítja, hogy a szlávok. De mit is számít ez? Megtörtént, azt kész. Tudod kit tudják egyedül, hogy mi történt aznap? A halottak.

Mindenesetre az biztos, hogy annyian meghaltak, hogy egyikőjüknek sem maradt sem ideje, sem pedig ereje a háborúzáshoz. A Koalíció többé nem domináns erő, meg amúgy is azzal foglalkoznak, hogy a Gátat tartsák az agyhalottak ellen. Szar munka az, én mondom! Sokat hallgattam a szolgálatból visszatérő katonákat, mindig arról panaszkodnak, hogy nem egy volt társukat kellett lelőniük. Állítólag a beszélnek is a múltjukról…azzal kísértik a ködös, elhagyatott frontvonalakat.

Mindegy is. Hogy érted, hogy frakciók? Vannak, ja! Újak is, igen, meg régiek is.
Mi az, hogy mit csinálnak? Hát azt amit éppen akarnak, vannak akik területért küzdenek, valamelyik a saját portáját szépíti, megint másik kutat valami után, aztán van olyan is, aki istenségekkel beszélget, pontosabban könyörög útmutatásért.

Egy valamit jegyezz meg, barátom! Van egy olyan dolog itt, hogy bosszú…na New Havent úgy szövi át, mint a fű a földet! A szlávok ki akarják űzni a koalíciót, az ide érkező nyugati telepesek meg a szlávokat! Bármennyire is kardoskodik a Kapitány mindkét félért, itt előbb-utóbb egymásnak fognak esni. Mi guberálók meg jobban tesszük, ha meghúzzuk magunkat a Szeméttelepen. Nem olyan bölcs dolog ám beleszólni két idióta viaskodásába, már persze ha nem akarsz pénzt keresni. A háború egy valakinek éri meg igazán, a zsoldosoknak!

Mi az, hogy adjak további tanácsot?! Menj, aztán tapasztalj…

 

-Elfoglalható házak: A frakciók számára lesznek elfoglalható épületek is a Műhely, és a Kórház személyében. Mind a kettő különböző bónuszokat fog nyújtani, melyet az elfoglalás utáni minden óra nulladik percében kapnak meg az éppen azt tartó frakciók.

 

-Műhely: Régi lőszergyár, melynek gépeit a koalíció hozta nyugatról. Amióta a puffer zóna keserű, beteg levegője szennyezi senki nem tette be oda a lábát, pedig a jelentések alapján a gépek maguk működőképesek! 

Elfoglalás esetén a műhely óránként száz lőszert termel az azt tartó frakciónak.

 

-Kórház: Hadikórház, melyet a koalíció üzemeltetett a háború idején. A felderítők jelentése szerint sajnos tele van Pókháló anomáliával, mely azonnal kettészeli a gyanútlanul belesétáló embert. Ezen kívül persze ott vannak a kötszer gyártó gépek, meg a tabletta üzem! Ha minden igaz működnek…

Elfoglalás esetén a kórház óránként vagy öt kötszert, vagy öt antirad tablettát termel az azt tartó frakciónak.

 

ANOMÁLIÁK 

A sugárszennyezett zónákban elszórva találhatóak különböző anomáliák, melyet a régi világ vegyifegyverei alkottak a kataklizma után. A legtöbbjük szabad szemmel is látható, ha figyel az ember. 

 

-Pókháló: Kizárólag épületekben, vagy zárt helyeken fordul elő, általában árnyékban vélik felfedezni a felderítők. Pókfonál szerű szálakkal hálózza be a szobákat/folyosókat, melyek azonnal kettévágnak bármit ami hozzájuk ér.

 

(Feltöltés alatt)



AMIT HOZZ MAGADDAL (KÖTELEZŐ):

-Airsoftra alkalmas védőszemüveg

-A játékra alkalmas ruházat, és váltóruha

-Sátor és tábori ágy, vagy hálózsák

-3 napnyi élelem, preferálhatóan konzerv

-3 napnyi ivóvíz (ajánlott minimum napi 4 liter)

-Airsoft replika, és végül kellő mennyiségű BB

-Zseblámpa esti játékhoz!!!!

 

HASZNOS HA HOZOL MAGADDAL:

-Kullancs / szúnyog riasztó

-Naptej

-Elsősegélycsomag

-Pótakku, power bank,







Esemény információ

Esemény kezdete 2022-08-11 10:00
Esemény vége 2022-08-14 15:00
Regisztráció lezárása ASN-en 2022-08-10 19:00
Kapacitás 100
Regisztrált 0
Helyek 100
Egyszemélyes ár 20000 ft
Létrehozta Bálint Kállai - BSA - Praetoria / Légiós Military

Szervezők

Az eseményt visszavonták. Nem fogadunk több regisztrációt.