Válasszon nyelvet

#hashtagek

#arahse
124 poszt
#airsoft
115 poszt
#szu_airsoft
111 poszt
#arahseairsoft
103 poszt
#csypanther
88 poszt
#BLSAirsoft
86 poszt
  Bejelentkezés

Joker Dead?

0 / 100 | 2022-08-28 10:00:00 - 2022-08-28 16:00:00 |
Szervező: Mosquito airsoft Exelite
Elérhetőség: 06706092880
Dátum: 2022-08-28
Helyszín: Örjárat u. 1-3 XV (Building)
Térkép:
Minimum: 40 Fő
Belépő: 4000 Ft
Kapu nyitás: 8:00
Kezdés: 9:30
Kapu zárás: 16:00
Szabályrendszer: Aktuális MASZ
Kötelező: megfelelő védőszemüveg,narancs találatjelző
Ajánlott: kullancsriasztó,arcvédő,térdvédő,sisak
 
SZERVEZŐ
Mosquito airsoft Elérhetőség: 0670-60-92-880
EXELITE
A játékon elvárjuk a fegyelmezett viselkedést a tiszteletet mindenkivel szemben és szabályok maximális betartását.
A játék alapvetően kellemes hangulatú, BARÁTI jellegű játék, ahol a cél a szabadidő kellemes és tartalmas, de kihívásokkal teli elöltése!
A részvételi díj tartalmazza a pályahasználatot,kellékeket,igény esetén folyadékot, érszorítót,gézt, a kellékeket és a szervezést.
KERETSZABÁLYOK
A játékon mindenki saját döntése alapján, saját felelősségére vesz részt! A játék nehéz terepen zajlik, mindenki kellő körültekintéssel és megfelelő óvatossággal járjon el.
Aki aláírja a felelősség vállalási nyilatkozatot az elismeri hogy a kiírást elolvasta és tisztában van az ott fellelhető szabályokkal.
Csalás:
Ha valakit csaláson kapunk, azonnal mehet a parkolóba, a játékból kizárásra kerül!
Sportszerűtlen viselkedés esetén is fenntartjuk a jogot, hogy bárkit hazaküldjünk.
Fenti esetekben A JÖVŐBEN RENDEZETT JÁTÉKAINKON NEM VEHET RÉSZT.
Találat jelzése
Ha valaki találatot kap hangos megvolt vagy HIT-ot kiált majd felteszi a kezét jelezve hogy érvényes a találat ne lődd tovább
előveszi a NARANCS találatjelzőét és felhelyezi a fejére.
NEM A MELLÉRE AHOL NEM LEHET LÁTNI A FEJÉRE AHOL MINDEN IRÁNYBÓL JÓL LÁTHATÓ.
Trustie/szervező segítő
A trustie rendelkezik elég tapasztalattal hogy egy egy vitás helyzetet illetve konfliktust a szervező távollétében is le tudjon rendezni.
Amit ő mond az olyan mint ha a szervező mondaná.
A parkolóban:
A parkoló területén nem lehet tár a fegyverben, lövöldözni szigorúan tilos.
A fegyverek belövésére és kipróbálására megfelelő hely lesz kijelölve.
Aki ezt a szabályt megszegi azonnal hazaküldjük.
Kronózás:
A kronózás mindenkinek kötelező.(játék közben szúrópróbaszerűen is)
A kronózásnál ellenőrizve lesznek a találatjelző narancs sapkák, a rádiók, a tárak, és a dresszkód.
Gránát szabály
Csak és kizárólag a MASZ által elfogadott gránátok használhatóak
A durranó gránát hatótávolsága az elműködése helyétől számított
5 m IGEN minden irányban 5 m
A bb szóró gránát elműködése esetén ha a kirepülő bb eltalál az számít találatnak.
40 mm-es bb szóró gránát esetén ha a kirepülő bb eltalál az számít találatnak.
Füstgránát
Füstgránát belterekben SOHA nem használható biztonsági okokból.
Piroteknika
Bármilyen piroteknikai eszköz tiltott kivéve a szervező által használt
hangulati elemként
Kötelező felszerelés:
- megfelelő szemvédelem a játék teljes ideje alatt. Szemüveget levenni tilos!
- 40x40-es narancs találatjelző kendő vagy narancs sapka
- rajonként legalább 1db PMR frekvenciákon üzemelő rádió
Ajánlott felszerelés:
- 3l folyadék
- elegendő élelem
- arc/ könyök/ térd védelem
- tartalék szemüveg
- tartalék akku
- tartalék fegyver
- tartalék elem a lámpába
400 fps feletti replikák nem használhatóak.
Történet:
A hír gyorsan terjed Arkham Asylum Joker kezére jutott.
James Gordon kómába esett úgy tudják az egyik emeleten tartják fogva.
Harley Quinn és Joker kísérletekbe kezdtek a fogvatartott őrökön.
A helyszínre érkezett Kétarc hogy tárgyaljon Jokerrel a felosztandó területekről.
Kétarc Háttértörténet: Harvey Dent államügyész Batman egyik legerősebb szövetségese volt Gotham-ben, mindaddig, amíg egy bűnöző savval le nem öntötte az arcát, rettenetesen elcsúfítva őt. A sebek megtörték tudatát, és Kétarcként született újjá, egy skizofrén bűnözői lángelmeként, aki a kettősség megszállottja. Korábbi kabalája, egy trükkös kétoldalú ezüst dollár is megsérült a támadásban, egyik oldalán. Dent úgy véli, ez saját arcának visszatükröződése. Áldozatai sorsát ennek segítségével dönti el, a "Fej vagy írás?" mintájára.
Valami nem jól sült el mintha háború dúlna az elmegyógyintézetben.
A város újabb bevetési egységeket küld az objektum visszafoglalására.
Játék menete:
Joker bandája és Kétarc emberei összecsapnak az épületért.
Krétával jelölik az elfoglalt területeket.
Mindkét nagymenő slepjének az a feladata hogy felkutasson 3 különböző színű vegyi anyagot amit a laborba szállítva a főnök összevegyít és kipróbálja az egyik foglyon.
A Swatnak a be kell hatolnia az épületbe (GCPD Swat-nak 15 perc kell, hogy az arkhami szigetre érjenek az első csapatszállítók).
Az ő dolguk lesz a fogjok és a szökevények visszazárása.
Oldalak:
Joker's thugs
Dresscode: Színes ruhák + bohóc/cirkuszi kiegek tetszés szerint.
Visszaálló: 4-ik emeleten bal oldalon, egyéni
Kétarc slepje:
Pmc outfitek, öltöny akár húzentroglis ingel Tetszőleges kiegészítőkkel,
Visszaálló: 4-ik emeleten jobb oldalon, egyéni
Őrültek
Szedett-vedett agresszív csürhe, kedvük szerint egymásnak is segítenek, vagy egyedül tevékenykednek. Általában nem a taktikus viselkedés jellemzi őket-
Dresscode: bármilyen rab ruházat, esetleg fürdőköpeny eszelős kiegészítők stb. kedv szerint.
 
Börtönőrök(max.10 fő)
Dresscode:Fekete taktikai ruházat
Visszaálló:Egy üres szobában a cellaszinten, egyéni
Feladatok:
-Fogjok celláinak őrzése
-Fogjok cellába zárása
-Hatóságok munkájának segítése
Visszaálló:földszint bal oldal
Bevetési egység:
Dresscode:Bármilyen terepminta
Feladatok:
-Épületbe való bejutás
-Őröktől információ szerzés
-Az Gordon és az Esetleges túszok kimentése
-Joker elfogása és cellába zárása
Visszaálló:földszint bal oldal
Medic:
-Gézes medikelés. A tekercset fel kell tekerni a sérült tagra. A sérülteket akiken már van géz- másodszor nem lehet medikelni. bárki gyógyíthat bárkit. Visszaálláskor a feltekert kötszer letekerendő, és újrahasznosítható a következő támadáskor.
-Rendőrség esetében minden osztagban/5fő egy dedikált szanitéc dolgozik.
-Az őrült fogjok csak azután tudják medikelni egymást, ha már szereztek kötszert az orvosi szobából, és csak az gyógyíthat akinél van kötszer.
-Gyógyítási idő 1 perc,
-Kivérzés: 5 perc. ha nem medikelnek, ennyi idő után automatikusan vissza kell állj
-Visszaálló: 5 perc
A sérüléseket vérmérséklet szerint kéretik kijátszani. Elesés, földre fekvés, falnak dőlve leülés stb. Ne ácsorogjunk feltett kézzel Sérült-sérült-et kiabálva kitakarva csapattársainkat az ellenfél elől. Próbáljuk kicsit eljátszani h sebet kaptunk

Esemény információ

Esemény kezdete 2022-08-28 10:00
Esemény vége 2022-08-28 16:00
Kapacitás 100
Regisztrált 0
Helyek 100
Egyszemélyes ár 4000
Létrehozta Szatmári András Mosquito

Kérlek lépj be, vagy regisztrálj hogy jelentkezhess az eseményre!