Válasszon nyelvet

#hashtagek

#arahse
124 poszt
#airsoft
115 poszt
#szu_airsoft
111 poszt
#arahseairsoft
103 poszt
#csypanther
88 poszt
#BLSAirsoft
86 poszt
  Bejelentkezés

Mogadishu - Black Hawk Dawn - Tököl Színház

42 / 0 | 2023-05-21 08:30:00 - 2023-05-21 17:00:00 | Tököl Színház
!!!Figyelem!!! Fontos, hogy tisztában légy az alapvető szabályokkal, mert az alapszabályok nem leszenek a helyszínen ismertetve. Feltételezzük, hogy mindenki tisztában van vele és felkészülten érkezik.
Ezért kérünk, hogy olvasd el figyelmesen a játékleírást itt:
A regisztrációhoz kérlek, nyomj az „ott leszek” -re. Szeretettel várunk legújabb, dresszkódos, parancsnoki láncos játékunkra!
Helyszín: Tököl, Tököl Reptér II. Kapu, 2316
Tököl színház
Időpont: 2023-05-21
A reptérre egyéni bejutásra nincs lehetőség.
A kapu előtti parkolóban várakozz, míg csoportosan be
nem kísérnek!
Térkép: https://bit.ly/tököli-airsoft
Beengedés: 08:30-tól 10:00-ig!
Belépő: 5000 Ft
Kapu nyitás: 8:30
Regisztráció és kronózás : 09:00-től
Eligazítás és kezdés: 10:20
Játék vége: 17:00
Fegyverbérlés kompletten 800 db lövedékkel: 4500 Ft (fegyver + arcvédő maszk+1000 db lövedék)
Kérlek jelezd privátban, hozzászólásban, vagy a +36306707321 -es mobilszámon!
Ha fuvar kell, írd ki az eseményhez hozzászólásban.
Ha új vagy nagyjából, vagy nálunk még nem játszottál, akkor kérlek nézd meg ezeket a videókat:
Eligazítás 1:
https://youtu.be/TIkiS_17mBM
Eligazítás 2:
https://youtu.be/g5W4N2JoiZ0
Kronózás:
https://www.youtube.com/watch?v=leRCr1bwD40
Minden replikát csőtorkolati energia alapján mérünk
A lövedéket is mi biztosítjuk, mert csak így hiteles a mérés.
Neked elviekben nincs semmi teendőd, szinte biztos, hogy ha eddig befértél a megadott keretbe, akkor az a továbbiakban is így lesz.
Az alábbi értékek lesznek a MAXIMÁLIS értékek:
Karabély / pisztoly: 1.63 Joule
DMR: 2.31 Joule
Sniper: 3,33 Joule
(Karabély kategóriát 0,32g/ 0,36g BB-vel mérünk, DMR és SNIPER replikákat 0,45g/0,48g BB-vel mérünk)
Kérünk mindenkit, hogy kronózás idejében hozzon MINDEN nála lévő replikát beméretni!
Továbbá folytatni fogjuk a játék közbeni, szúrópróba alapú kronózást.
A szándékunk, hogy a szabályosan játszó személyeket megvédjük azoktól, akik a hagyományos mérést kijátszva, a megengedettnél erősebb replikákat használjanak
Ez nem csak súlyosan etikátlan magatartás, de a sérülésveszély is hatványozottan megnövekszik, melyet nem engedhetünk meg.
Figyelem! A "binary triggert" lehet használni, hogyha az nem minősül sorozatlövésnek. Természetesen ez csak ott fontos, ahol és amikor nem alkalmazható a sorozatlövés!
 
Figyelem!
Az eseményen a játék szabálykövetését figyelő Trusty-k is részt vesznek! Ha úgy ítélik meg, akkor mint szervező intézkednek az ilyen kártya felmutatásával. Az TRUSTY-k szava minden esetben a mérvadó. Illetve a szervezők tesztövésekkel ellenőrizhetik a találatmegadási hajlandóságot. Ezt viszont utólag mindig jelzik.
BB és tárlimit:
Tárlimint nincs, BB limit:
-lövész 600 db
-DMR 200 db
-Sniper: 100 db
Játékleírás: A Sólyom végveszélyben című filmet fogjuk -területre szabva- végig játszani.
A dresszkódot kronózáskor ellenőrizzük!
A dresszkód mindkét oldalon tartalmaz olyan színeket, melyet akár civil ruházattal is ki tudsz váltani (pl: szürke, fekete, tan, zöld, stb...)
Az eseményen oldalirányítás lesz, ezért fokozottan ajánljuk a -felprogramozott- rádió meglétét! Külön szünet sem lesz, hanem a rajok az oldalparancsnokkal egyeztetve az események tükrében lehet ételt fogyasztani, pihenni, hidratálni.
Delta Forces / Ranger (USA):
Tan/Világos alapú színek és minták:
Multicam, Multicam-Arid, DCU, Desert Tiger, AOR1, Desert-Marpat, DDPU, Tan, Khaki, Coyote Brown, Wolf Grey/egyéb szürke variánsok. Bármilyen fejfedő lehet, de a színmegkötések betartásával! (tan/ világos)
A Ghillie/Viper Hood/egyéb hasonló álcaruhák + kék vagy sárga szalag a lábon.
Fejviselet: Sisak/Boonie/Baseball sapka az oldal színeinek megfelelően
Gear: AJÁNLOTT, az oldal dresskódjában megadott színeknek megfelelő PlateCarrier/ChestRig.
AJÁNLOTT A KÉK VAGY SÁRGA SZALAG LEGALÁBB A LÖVŐ KÉZEN!
Illetve hálásan megköszönjük, ha a másik oldal öltözetét is bekészíted a kocsidba, amennyiben oldalbalanszra lenne szükség.
Szomáliai katonák
Zöld/Sötét alapú színek és minták:
Woodland, Multicam-Tropic/Black, Flecktarn, Wz. 93 Pantera, Jungle Tiger, AOR2, Marpat, Desert-Night, Olive, Ranger Green, Fekete. Bármilyen fejfedő lehet, de a színmegkötések betartásával! (zöld/sötét)
Álcaruhák használhatóak piros szalaggal a lábon.
Bármilyen fejfedő, mely a dresszkód színeinek megfelel.
AJÁNLOTT A PIROS SZALAG LEGALÁBB A LÖVŐ KÉZEN!
Medik rendszer: Gézes medikelés. A találatot kapott játékost a rajából kijelölt medic gyógyíthatja, melynek menete a következő:
A találatot szenvedett végtag -egyéb esetben a kar- bekötözése EGY TELJES GÉZ feltekerésével, így hogy ez legalább egy perc legyen. Két géz feltekerése után, ha a személy egy harmadik találatot is elszenved, úgy a teljes raj visszaáll.
A gézt helyet használható tourniquet is!
Kivérzési idő 10 perc.
Kötelező felszerelés:
-Airsoft sportra alkalmas védőszemüveg
-Narancssárga találatjelző kendő/ sapka
-Dresszkódnak megfelelő réteges öltözet
-Megfelelő mennyiségű folyadék és élelem
-Minimum 2 tekercs géz
Javasolt felszerelés:
-Rádió
-Airsoft sportra alkalmas arcot takaró védőmaszk
-Pótfegyver, pótakkumulátor (AEG esetén)
-Kullancsriasztó
-Taktikai mellény, térd- és könyökvédő, taktikai kesztyű
-Mini elsősegély csomag, fájdalomcsillapító
Korrekt és jó hangulatú játékot szeretnénk tartani. Hozz magaddal sok-sok türelmet, toleranciát és jó kedvet, de lesz nálunk is rengeteg, így számodra is tudunk biztosítani!
Biztonság:
A legfőbb szempont a testi épség megőrzése! Sportrendezvényen veszünk részt, nem az életünkért harcolunk. Ezért a túlzott kockázattal járó akciók tilosak! Ilyen például a tetőről való leugrás, csapattárs bedobása az ablakon. Egyik ablakból átmászni a másikba a II. emeleten, stb A rendezvény teljes ideje alatt kötelező a megfelelő szemvédelem! (Airsoft védőszemüveg viselése)
Találatok:
Minden találat találatnak számít. Attól függetlenül, hogy azt kitől kaptuk, meg kell adni.
A találatot hangosan kell jelezni: „hit, talált, megvolt, szép, stb kiáltással, valamint a kéz egyértelmű felemelésével is kell a találatot jelezni. A NARANCSSÁRGA találatjelzőt fel kell tenni jól látható helyre, pl.: fejre, fegyver csövének a tetejére. A narancssárga találatjelző kötelező felszerelés!
A fegyvertalálat esetén, ha van nálunk másik fegyver, akkor csak azt használva játszhatunk tovább, de ugyanúgy hangosan kell jelezni azt „fegyvertalálat!” jelzéssel. A késelés is találat, de azt nem szabad hangosan jelezni! A késelés nem medikelhető.
A találat nem megadása ETIKÁTLAN viselkedés! (lásd lentebb) A szándékos fájdalomokozás is súlyosan etikátlan! Pl.: A teljes játékos tiszta célpont, mégis direkt fejlövés leadása.
Figyelem! Mivel a találatjelző színe narancssárga, ezért kerüljük ezt a színt a ruházaton!
Lövés leadása:
Kizárólag 1-es lövés adható le az épületben és annak 10 méteres körzetében. A többi helyen lehet sorozatlövést is leadni. Figyelem! ez a szabály nem minden játékunkra igaz. Ha más szabályt alkalmazunk, akkor azt az eligazítás során ismertetjük!
A DMR fegyver és a mesterlövész fegyver minimális rálövési távolsága 20 méter. Tehát az ilyen fegyvert használóknál mindenképp kell lennie egy másodlagos fegyver! Figyelem! Csak bemért fegyverrel lehet a játékon részt venni!
Pajzs használata:
A játékok előtt a pajzsot be kell mutatni a szervezőnek. A pajzsot csak a pajzsot használó kezelheti, az találat esetén át nem adható. Ha kilövik a pajzsost ,akkor azt magával kell vigye a visszaállópontig. A gránátot nem fogja meg a pajzs. Egyik gránátot sem, beleértve a 40mm-eset is! A pajzsos játékos csak pisztolyt és smg-t használhat, gépkarabélyt nem.
Harc épületben és környékén
Az épületben és 10 méteres körzeténben kizárólag egyes lövés adható le. Amennyiben a cél távolabb esik ettől a távolságtól, már sorozatlövés is leadható. Illetve távolabbról úgyszintén adható le az épületre sorozatlövés. Figyelem! Sniper fegyver épületben nem használható a balesetveszély miatt! Akkor sem, ha az épület lehetővé tenni az ilyen eszköz használatát.
Gránát hatása és használata:
Az eldobandó gránátok mindegyikére egy szabályt alkalmazunk: Ha 5 méteren belül működik el tőled és nem választ el tőle beton- vagy téglafal, akkor az találatnak számít, amely nem medikelhető, garantált visszaállást eredményez. Akkor is, ha a gránátot dobó esik bele ebbe a hatókörbe!
Minden gránát dobása előtt HANGOSAN kell jelezni: „GRÁNÁT!”
A 40 mm-es gránátok esetén pedig a kilőtt BB raj tényleges találatát minősítjük találatnak. Ez viszont ugyanúgy átviszi a pajzsot! A gránátot csak úgy lehet dobni/ejteni/gurítani, hogy azzal ne veszélyeztessük mások testi épségét! Az eseményeinken engedjük a nagy hanghatású gránátok használatát, de azokat be kell mutatni a játékot megelőzően a szervezőnek!
Késelés
Csak az erre a célra gyártott gyakorlókést szabad használni játékon való késelésre. A késelést el kell játszani, nem elegendő az ellenfelet egy pillanatra megérinteni a kés végével. Azonban túljátszani sem szabad. kerüljük a komolyabb testi kontaktust!
Drón használata:
A drónt be kell mutatni a szervezőnek. A szabályzatot pedig a drón használójával ismertetjük (kivéve ezen a játékon, mivel a repülőtéren van az esemény)
Füst és egyéb pirotechnikai eszközök:
Ezeket az eszközöket mindenképp be kell mutatni a szervezőnek. A használat lehetőségét és feltételeit a szervező ismerteti, mivel helyszínenként eltérnek a szabályok. A füst használatát végig kötelező kontrollálni. Csak olyan helyen működtetető, ahol nincs a közvetlen környezetében gyúlékony anyag, például fűrészpor, parketta, papír, egyéb szemét.
Dobatás:
Szemből dobatás csak nagyon-nagyon indokolt esetben van. Csak akkor dobassunk, ha az ellenfél sokkal később venne észre minket, így a fölényünk egyértelmű. Célja a tudatos fájdalom okozásának kerülése. Fel kell azonban arra készülni, hogy az ellenfél el fogja vitatni a dobatás jogosságát!
„JÁTÉK ÁLLJ!’ Ezt kizárólag csak a szervező mondhatja, játékos nem. Ez alól egy kivétel van, amikor valaki a pályán megsérül. Ezért nagyon fontos, hogy a résztvevők ne kiabálják egyéb esetben a „Játék állj” -t! Amennyiben valaki baleset megtörténte nélkül félbeszakítja a játékot haza is küldhetjük!
Etikus játék:
Tilos a játékainkon mások szidalmazása, becsmérlése, a veszekedés és az ordibálás! Ha bárkivel probléma adódik, abban az esetben a szervezőhöz, vagy segítőjéhez kell fordulni. Amennyiben valaki sorozatosan nem követi a szabályokat, vagy etikátlanul játszik, azt nem engedjük a játékainkra.
Etikátlan magatartás a találat tudatos nem megadása. Ha valaki ilyet tapasztal, javasoljuk, hogy jelezze a szervezőnek vagy segítőjének személyesen, vagy a 8-as rádiócsatornán. Súlyosan etikátlan nem bemért fegyverrel játszani!
Játékon való részvétel feltételei:
-A rendezvényen mindenki saját felelősségére vehet részt, amit a rendezvény előtt ezt az aláírásával igazolva elismeri.
-A magyar nyelv alapos ismerete, használata a szabályok megismerése és az alapvető kommunikáció miatt.
-A játékon tilos alkoholos befolyásoltság alatt részt venni, valamint ugyanúgy tilos tudatmódosítószerek használata is! Tiszta játékot szeretnénk!
-A rendezvényeken a tiltott önkényuralmi jelképek viselése tilos.
-A játékon a 18. életévét be nem töltött személy, csak szülői hozzájárulással vehet részt
A játékon a 18. életévét be nem töltött személy, csak szülői hozzájárulással vehet részt.
Szülői hozzájárulás letöltése: https://bit.ly/szuloi_hozzajarulas
ÁLLTALÁNOS LEÍRÁS:
KAPUNYITÁS
A kapunyitás minden esemény leírásának elején megtalálható. Ettől az időponttól lehet a parkolót igénybe venni. A parkolóban a védőszemüveg használata KÖTELEZŐ! A parkoló területén -üresnek vélt replikából is lövést leadni TILOS!
REGISZTRÁCIÓ
A regisztráció kivétel nélkül később kezdődik, mint a kapunyitás. Ilyenkor fontos előkészületek zajlanak az eseménnyel kapcsolatban. Javasoljuk, hogy a regisztráció megkezdéséig készítsd össze a ruházatodat, felszerelésedet.
A regisztráció alkalmával szükséges a részvételi díjat megfizetni, illetve a hozzájárulási nyilatkozatot SZEMÉLYESEN aláírni.
KRONÓZÁS (fegyverbemérés)
Kronózni csak regisztráció után lehetséges! Fontos!!! MINDEN NÁLAD LÉVŐ REPLIKÁT hozz kronózásra! Minden játékot megelőzően bemérünk minden replikát, akkor is, ha például előző héten az megfelelt.
PRÓBALÖVÉS, hop-up beállítás:
A replika, irányzék, hop-up beállítása csak a szervezők által kijelölt területen engedélyezett!
ELIGAZÍTÁS
Az eligazítást megelőzően hangosan jelezzük, hogy hozzávetőlegesen mikor kezdődik az. A jelzett időpontig minden játékhoz szükséges dolgot bekészítve, teljes felszereléssel jelenj meg az eligazítás helyszínén. Semmiképp ne maradjon csapatjelző, találatjelző stb. a kocsiban. Fontos! Az eligazítás ideje alatt ne beszélgess, koncentrálj az ismertetett szabályokra, feladatokra mindenki érdekében!
JÁTÉK
Bizonyos játékainkon a játéketapok között van szünet. Arra kérünk, hogy a szünetet kezdd a tárak megtöltésével, gáz pótlásával, a következő játékra való felkészüléssel. Így a játékot el tudjuk kezdeni időben, egységesen és hatékonyan. . Az oldalirányításos játékokon a pihenést a rajok egymást felváltva kell, hogy megejtsék a játékélmény folyamatos fenntartása érdekében. Az esetek többségében az oldalirányító segít ennek a megszervezésében.
Fontos! A szüneteket a szervezők hangos kiáltással szokták jelezni SZÜNET felkiáltással. Illetve rádión is bemondásra kerül. Játékot játékosnak leállítani szigorúan TILOS!
Egyedül a játékos „JÁTÉK ÁLLJ” -t kiálthat! Ezt viszont csak baleset bekövetkeztekor!
FELADATOK VÉGREHAJTÁSA
Az esemény tervezésekor olyan feladatok kerülnek megtervezésre, ahol a szembenálló felek tervezett pontokon, frontvonalokon, egymással harcba kerülve különböző taktikai megoldásokat alkalmazva kerülhetnek ki győztesen. Ha sokan figyelmen kívül hagyják az irányító parancsait, illetve a feladatok végrehajtásának fontosságát, könnyen a játkék menetét és a játékosok játékkedvét is tönkre tehetik. Ennek egyik tipikus jele a nem támadható pontok permanens támadása. Ezért fontosnak tekintjük a szabályok betartása mellett ugyanúgy a feladatokból való részvállalást is.
CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ
Az egyszerűbb, nem oldalirányításos játékokon is ajánlott a csapatrádió használata, így az egész oldalt kitevő csapatok egymással kommunikálva hatásosabb tud lenni, mintha csak „mindenki megy a saját feje után”.
Az oldalirányításos játékokon alapvető követelmény, hogy legalább a rajparancsnokoknak legyen csapatrádiójuk, de minden játékosnak erősen ajánlott eszköz. Az ilyen játékokon ügyelni kell, hogy ne forgalmazzunk nem a játékhoz tartozó dolgokat az erre kijelölt csatornán. Mindig legyen egyértelmű:
Ki keres Kit és Miért.
SZERVEZŐVEL VALÓ KOMMUNIKÁCIÓ
Fontosnak tartjuk, hogyha valami nem megfelelően alakul, a szabályok nem egyértelműek, ellentmondásosak, akkor azt kérjük minél hamarabb jelezd a szervezőnek a félreértések, konfliktusok mihamarabbi elkerülése érdekében.

Esemény információ

Esemény kezdete 2023-05-21 08:30
Esemény vége 2023-05-21 17:00
Regisztráció lezárása ASN-en 2023-05-21 07:00
Kapacitás Nem limitált
Regisztrált 42 [Lista]
Egyszemélyes ár 5000 Ft
Létrehozta Péter Gerő
Helyszín Tököl Színház

Kérlek lépj be, vagy regisztrálj hogy jelentkezhess az eseményre!

NUM Keresztnév Családnév Regisztráltak Regisztráció időpontja Csapat Állapot
1 Új Regisztráltak 10 2023-05-19 Elfogadva
2 Facebook Regisztrációk 19 2023-05-16 Elfogadva
3 Új Regisztráció 9 2023-05-18 Elfogadva
4 Mály Lyubomír 1 2023-05-10 Elfogadva
5 Markó Hunor 1 2023-05-18 Black Guardians Elfogadva
6 Kiss Gergő János 1 2023-05-18 Elfogadva
7 Ferenczy Dániel 1 2023-05-19 MK2 Freedom fighters Elfogadva