Válasszon nyelvet

#hashtagek

#arahse
124 poszt
#airsoft
116 poszt
#szu_airsoft
112 poszt
#arahseairsoft
103 poszt
#csypanther
88 poszt
#BLSAirsoft
86 poszt
  Bejelentkezés

Naptár napválasztó

Ellenséges területen

0 / 0 | 2022-09-04 08:00:00 - 2022-09-04 14:00:00 |

Ellenséges területen


Afganisztán, 1985. október. Immáron 6. éve áll harcban az ország a szovjet megszállókkal. A
CIA információi alapján a szovjet csapatok nagyarányú, erős légi támogatás mellett zajló
offenzívára készülnek a Pandzsír völgyben. A mudzsahedin légvédelem gyors megerősítése
érdekében az USA -természetesen nem hivatalosan- nagy mennyiségű FIM-92A Stinger,
vállról indítható légvédelmi rakétát szállít az afgán csapatoknak, felségjelzés nélküli
helikoptereken. A küldetés közben az egyik helikoptert felfedezi a szovjet légvédelem, és
tüzet nyitnak rá. A gépet találat éri, és nem messze a szovjet erőktől kényszerleszállást hajt
végre.

A két pilóta ha nem is sértetlenül, de élve, harcképes állapotban mászik ki a roncsok közül, és
röviddel a lezuhanásuk után sikerült felvenniük a kapcsolatot a pakisztáni határnál létesített
titkos amerikai bázissal. Mivel komoly USA-Szovjet politikai konfliktushoz vezetne, ha
nyilvánosságra kerülne az amerikai pilóták részvétele az akcióban, illetve ismerve a szovjet
katonákat, elfogásuk esetén a két pilóta a biztosra vehető kivégzésükig is brutális bánásmódra
számíthatna, ezért a bázison állomásozó, és a szállítási akció közben készenlétben álló
különleges alakulat szinte azonnal a pilóták kimentésére indul.
Megkezdődik a versenyfutás a pilóták életéért.
A játék:
Az USA erők elhelyezkednek a ledobási ponton, a szovjet erők a saját bázisukon, a 2 pilóta
elrejtőzik a terepen. A játék kezdetére kijelöl időpontban (T) -NEM ELŐBB!- mindkét fél
kibontja a kapott borítékot, és az abban lévő térképről megtudja a pilóták vélhető tartózkodási
körzetét. A 2 pilóta pozícióját mindkét fél csak nagyjából ismeri, de ha sikerül átkutatni a
feltételezett zónát, jó esély van a megtalálásukra, feltéve, hogy a két pilóta le nem lécel
közben . A pilóták közül az egyik sérült, így ketten csak együtt mozoghatnak, csak lépésben
és az ép pilótának egy kézzel végig fognia kell sérült társát (segíti a járásban). Ha szétválnak,
a sérült pilótának a helyén kell maradni, de a fegyverét használhatja. A pilóták maradhatnak
együtt, de külön is válhatnak a fentiek szerint, ez kizárólag az ő döntésük
Az USA erők T+5 perckor -NEM ELŐBB!- indulnak a ledobási pontról a két pilóta
felkutatására. Ettől kezdve felvehetik a rádiókapcsolatot a pilótákkal, és folyamatos
rádiókapcsolatban lehetnek velük, megadhatják egymás pozícióját, stb. A pilóták T+10
percet kötelezően a választott búvóhelyükön töltenek, majd dönthetnek, hogy továbbra is
meglapulnak és várják a felmentő sereget, vagy megpróbálnak eljutni a felmentő erőkkel
rádión megbeszélt találkozási pontra, ahonnan már együtt kell eljutni valamelyik kivonási
pontra. A találkozási pont nem lehet a kivonási pont! A kivonási pontot elérve, azt 5 percen át
tartani kell végkiállós rendszerben!
 
TEHÁT
SZOVJET ERŐK CÉLJA:
Felkutatni, és a saját bázisra eljuttatni a két pilótát, és az amerikai erők támadása esetén,
végkiállós rendszerben 5 percig tartani a bázist. Az 5 perc az első amerikai lövéstől indul.
 
AMERIKAI ERŐK CÉLJA
Felkutatni és a kiemelési pontra eljuttatni a két pilótát, és végkiállós rendszerben 5 percig
biztosítani azt. Az 5 perc akkor indul, ha mindkét pilóta, és minden még játékban lévő
amerikai a kivonási ponton van. 10-15m átmérőjű körön belül kell lenni mindenkinek.
A pilóták végig fogságba ejthetők / szabadíthatók, de az ép pilóta is ez első találattól kezdve a
játék további részében sebesült, így annak megfelelően kell „szállítani”.
Pilóta fogságba esése, sebesült pilóta mozgása, mozgatása:
Amennyiben harcba keverednek a pilóták (akár együtt, akár külön-külön) a szovjetekkel,
akkor találat esetén találatjelző kendő a fejre, és nem lőhetnek tovább. Ekkor pilótánként 2-2
szovjet „betegszállítóval” a bázisra szállítható a fogoly. (A betegszállítóknak 1-1 kézzel fogni
kell a foglyot. Ha elengedik, mert pl. lőni kell, akkor meg kell állni). A fogoly nem szökhet,
nem akadályozhatja a szállítást, de futni nem lehet vele, hiszen „sebesült, és cipelik”. A
fogoly nem használható fedezékként.
Ha az amerikai erők találnak rá a pilótákra, akkor fentiekkel azonos módon, 2-2
betegszállítóval megkezdhető a kiemelési pontra történő szállításuk. Természetesen, ha a
sértetlen pilóta még akkor is sértetlen, akkor őt nem kell szállítani 
Ha a pilóták együtt vannak, akkor a lassan haladhatnak, a sérült pilótát egy kézzel fogja a
társa. Ha elengedi, meg kell állniuk! Ha tűzharc során mindkét pilóta sérül, de nem sikerül
őket fogságba ejteni, akkor a lehető legközelebb búvóhelyet kereshetnek, levehetik a
találatjelzőt, de a továbbiakban ott kell maradniuk, és nem folytathatják az esetlegesen
megbeszélt találkozási pont megközelítését. Újabb kontakt esetén ismét felvehetik a harcot, az
első találatig. Akkor megint kendő a fejre, és várakozás a „betegszállítókra”.
Ha sikerült a pilótákat a szovjet bázisra juttatni, akkor megkísérelhető a kiszabadításuk. A
szovjet bázis támadása a foglyok kiszabadításáért végkiállós! Harc az utolsó emberig!
Ha az egyik pilótának sikerül csatlakozni a mentő alakulathoz, a másik viszont fogságba esik.
akkor a megmentett pilóta is beszáll a harcba. A saját erők által megtalált pilóták is lőhetnek,
de aki sérült, közben nem válthat pozíciót (csak a mozgatás szabályai szerint).
Pilóták szállítás közbeni szabadítása, foglyul ejtése:
Azonos szabály mindkét oldalon. Bármelyik fél szállítja a pilótákat, a másik oldal támadhatja
őket. Ha sikerül bármelyik oldal betegszállítóinak a pilótához jutni, akkor megindulhatnak
vele. Tűzharc során a pilóták nem gyógyíthatók, csak az első találatig harcolhatnak
 
Medic:
2 szalag / fő. Egy ember addig gyógyítható, amíg a csapatnak van szalagja. „Kivérzési” idő
5 perc. Amennyiben ezen időn belül nem kerül „bekötözésre” a játékos, elmegy a
visszaálló pontra, és ott bevár legalább egy embert. Bekötözés: a gyógyító játékos ténylegesen
felköti a szalagot a sebesült karjára!
Ha a szalagok elfogytak, a csapat kimegy valamelyik visszaálló pontra, leveszi, és újra
elosztja a szalagokat, majd mehet vissza játszani. Dedikált medic nincs. Taktikai visszaállás
engedélyezett a következők szerint: Ha egy emberen már van 4 szalag, akkor egy olyan
társával akinek már nincs egysem, ketten kimehetnek, majd visszajöhetnek. Értelem szerűen
ez vonatkozik 6 szalag és 3 ember felállásra is, de minden esetben a kiálló rajnál 2-2
szalagnak kell 1 főre jutni.
Fegyvertalálat:
Amennyiben tisztán fegyvertalálat volt, másodfegyver megléte esetén azzal tovább játszhatsz,
és nem kell szalagot kötni. A visszaálláskor a fegyver újra használható.
VISSZAÁLLÁS MINIMUM KETTESÉVEL!
A játék BB limetes! Mindenki 1 hicap vagy 3 midcap tárral rendelkezik. Újratölteni a visszaálló pontokon
lehet. Oldalfegyverre és mesterlövész fegyverre nincs BB limit.
 
Rádiózás:
Amerikai erők tetszőlegesen használhatják a PMR 1-5 csatornát, amelyet a szovjetek 1 db
rádió használatával lehallgathatnak, de nem zavarhatják, viszont dezinformálhatják az USA
erőket, azaz bejelentkezhetnek, mint amerikai. Ezt kivédendő a játék kezdete előtt kb. 10 perc
áll rendelkezésre az USA erők és pilóták számára, hogy megbeszéljék a „vészhelyzeti
protokollt”, vagyis azokat a kommunikációs szabályokat, amelyek alkalmazásával
megnehezítik a szovjetek számára, hogy pontos információkra tegyenek szert, ha sikerül
lehallgatni az USA rádióforgalmazást, illetve ki lehessen szűrni, ha megpróbálkoznak a
dezinformációval. (Csatornaváltás, hívójelek, stb.).
Az USA erők részéről 1 fő lehet csak rádiókapcsolatban a pilótákkal!
Szovjet oldal 6-8 csatorna, szabadon választható. Amerikai lehallgatás, zavarás és rádiós
dezinformáció nincs.
 
A szervezett játék teljes időtartamára a MASZ. 2015 szabályzat vonatkozik, kiegészítve a pálya sajátosságaival.
Kapunyitás: 08:00
Eligazítás: 09.30
Kezdés: 10:00
Befejezés: 14:00
Részvételi díj: 3000Ft
 
Kötelező kellékek:
Narancs vagy fehér min 20x20 cm-es találatjelző kendő, amelyet fejre téve, vagy magasra
tartva kell használni. Kendő helyett narancs v. fehér sapka is használható.
2-2 piros és kék szalag mindenkinél, hogy bármelyik oldalon játszhass.
Csapatok megkülönböztetése:
USA: kék szalag mindkét karon
Szovjet: piros szalag mindkét karon
Pilóták: 2 fő, szalag nélkül

Esemény információ

Esemény kezdete 2022-09-04 08:00
Esemény vége 2022-09-04 14:00
Kapacitás Nem limitált
Regisztrált 0
Egyszemélyes ár Ingyenes
Létrehozta Péter Süli

Kérlek lépj be, vagy regisztrálj hogy jelentkezhess az eseményre!